Reklamacje i zwroty
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Nalie Store Magdalena Olchowy
ul. Poziomkowa 50
44-120 Pyskowice
telefon+48 503094243
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Zwracany towar musi posiadać komplet metek oraz nie może nosić śladów noszenia (również zapachów).
Nie odbieramy zwrotów do paczkomatów i za pobraniem.
„Kupujący (Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) ma prawo do pisemnego odstąpienia od
zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, od daty zawarcia umowy
na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego
odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 (słownie: czternastu) dni.”.
„Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – Przedsiębiorcy na prawach
Konsumenta, zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej
umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności
z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów
o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.”.
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Klient będący osobą fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada
ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Wymiana
Procedura wymiany polega na odesłaniu wybranego towaru do zwrotu i jednoczesnym złożeniu nowego zamówienia. Informujemy, że proces zwrotu będzie przebiegał bez zmian, a za nowe zamówienie należy dokonać opłaty.
Nieodebrane paczki
W przypadku nieodebrania przesyłki czekamy na kontakt ze strony klienta w sprawie ustalenia zwrotu lub ponownej wysyłki. Jednocześnie informujemy, że koszt przesyłki do klienta i powrotnej zostanie odliczony od kwoty zwrotu.
Reklamacje
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu oraz numeru zamówienia, data zakupu.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Nalie Store Magdalena Olchowy
ul. Poziomkowa 50
44-120 Pyskowice
telefon+48 503094243
4. Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w
terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014
r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu
towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej
zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy
wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.